Затвердженими критеріями оцінювання визначені загальні підходи до визначення рівня навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти та встановлена відповідність між вимогами до знань, умінь і навичок учнів і показником оцінки в балах відповідно до рівнів навчальних досягнень.

Слід зазначити, що затверджені критерії зберігають концептуальні підходи до оцінювання навчальних досягнень учнів загальноосвітніх навчальних закладів усіх форм власності. Затвердженим документом збережено базові складові оцінювання школярів, зокрема: рівні навчальних досягнень (компетентностей) учнів, дванадцятибальна шкала оцінювання, сприяння розвитку учня у процесі навчання та можливості поліпшення учнями особистих навчальних досягнень.

Критерії оцінювання реалізуються в нормах чотирьох рівнів досягнень: початковий, середній, достатній та високий.

За визначеними міністерством освіти критеріями оцінювання, має здійснюватись вивчення результатів навчальної діяльності учнів на уроках і вдома.

Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти

Кiлькiсть переглядiв: 468